Перелік питань моніторингу організації навчально-виховного процесу:
- оптимальність вибору типу уроку та форм і методів навчання;
- врахування вчителями вікових психологічних особливостей учнів під час процесу адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі;
- організація індивідуальної роботи з учнями; збереження учнівського контингенту , що навчаються на належному та високому рівні за наслідками навчання у початковій школі, робота з учнями, що потребують посиленої педагогічної уваги;
- дотримання єдиних педагогічних вимог при організації навчально-виховного процесу;
- педагогічний супровід та контроль за веденням зошитів, альбомів, щоденників;
- організація учнівського колективу, розподіл доручень, участь у гуртках, реалізація плану виховної роботи;
- відвідування бібліотеки, наповнення формулярів та виявлення читацьких інтересів учнів.